Kui senine amet kinnisvaramaaklerina tundub olevat ennast ammendanud, siis selle asemel, et hakata proovima täiesti uusi karjääriradu, võiks mõelda hoopis võimalustele ennast kinnisvaras täiesti uuele tasemele viia. Ruum Kinnisvara pakub selleks ideaalset võimalust.
Ruum Kinnisvara hakkas pakkuma frantsiisi, kuna nägi, et Eestis on selle järgi huvi, kuid häid võimalusi sellisel viisil kinnisvaravaldkonnas läbi lüüa suhteliselt vähe. „Kui inimesed mõtlevad frantsiisile, tuleb esimese asjana pähe McDonald’s. Tegelikult ei tähenda aga frantsiisi ostmine sugugi seda, et koheselt tuleb käima panna tohutu äritegevus ja võtta tööle mitusada inimest,“ selgitab Ruum Kinnisvara kaasasutaja ja kinnisvaramaakler Karit Urva. Vähemalt Ruum Kinnisvara frantsiisi puhul seda nõuet ei ole.
Pigem mõtlesidki Ruum Kinnisvara asutajad Alar Kõre ja Karit Urva frantsiisi pakkumise võimalust arutades kinnisvaramaakleritele, kes on oma valdkonnas tugevad tegijad ning on ennast maaklerina Eestis kehtestanud, tunnevad turgu läbi ja lõhki ning kel on klientide usaldus. Ühtlasi loodavad Kõre ja Urva, et tänu Ruum Kinnisvara frantsiisile on tulevikus nende kinnisvarasfääris rohkem ettevõtlikke maaklereid, kes saavad tehtud töö eest ka õiglast tasu. „Ruum Kinnisvara frantsiis ei tähendab seda, et meeskonda võib kasvatada omal kiirusel, toimetada just seal piirkonnas, kus soovi on, või tegutseda soovi korral ka hoopis üksinda,“ lisab Urva.
Millal mõelda Ruum Kinnisvara frantsiisile?
Frantsiisi ostmist tuleks kaaluda just sellisel juhul, kui ei ole huvi, aega ega vahendeid, mida investeerida päris uue ettevõtte ja oma brändi ülesehitamiseks. Frantsiisilepingu sõlmimisel saab inimesest küll oma firma juht, kuid Ruum Kinnisvara annab omalt poolt brändingunõuded, vajalikud dokumendid tehingute tegemiseks ja toimiva turundusstrateegia, rääkimata vajadusel tugivõrgustikust. See on ideaalseks võimaluseks, kui tegemist on oma töös väga võimeka inimesega, kuid kes ei ole sündinud ettevõtjaks.
„Ettevõtte loomine on mahukas ettevõtmine ja toob kaasa suured väljaminekud ka siis, kui ei panusta uhkesse kontorisse, viimase sõna tehnikasse jne“ selgitab Urva. Frantsiisi puhul jääb brändi loomine ja turundamine ära. „See tähendab, et omad maaklerina küll firmat, kuid kaubamärgi mured sind ei puuduta.“ Samuti annab frantsiisileping õiguse tegutseda ükskõik millises Eesti piirkonnas. Seega võid soovi korral tegutseda edasi piirkonnas, mida juba tunned, kus näed suurt potentsiaali või luua hoopis mõnda piirkonda juurde töökohti.
Kui tunned, et oled kinnisvaramaastikul justkui kõik saavutanud, kuid ettevõtjana päris nullist alustamine sind ei köida, siis võta meiega ühendust. Ruum Kinnisvara frantsiis võib olla miski, mis võimaldab sul karjääris täiesti uue lehekülje pöörata, mis on ühest küljest tuttavlik, kuid samas täis väljakutseid, siis võta meiega ühendust kirjutades info@ruumkv.ee.